Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
REPAEC
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Equipo Editorial
    • Equipo Editorial y Comité Científico (Grado académicos, Correos, ID-ORCID)
    • Política de equidad e Igualdad de género
    • Correcciones pre y post publicación
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Principios Éticos y Antiplagio
    • Principios Éticos y Antiplagio
    • Política para el uso de la Inteligencia Artificial
  • Requisitos de Envíos
    • Normas y criterios de publicación
    • Resumen APA 7ma Edición (Citación y Referencias)
  • Index by author
    • Índice alfabético
  • Doctoral theses
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Índice alfabético

Índice alfabético

A

Assia Santos Guian Carlos Multiple intelligences and academic performance in first semester undergraduate students in virtual education

B

C

 

D

 

E

 

F

Flórez Mena Doriela Noreyda Pedagogical practices of mathematics teachers in public schools in Envigado

G

 

H 

Herrera Ucrós Alexandra C The axiology as a pedagogical foundation to promote a culture of peace in Colombia

I

 

J

 

K

 

L

 

M

Manrique Hernández Gloria Divia Vital feelings for learning to face today's challenges

Medina Tello Miryana, Gómez Cedeño Maryoby  y Calderón Mora Yenny Paola Between innovation and resistance: Teacher narratives on implementing AI in the classroom

 

N
 
O
Peñaloza Ardila Maribel  The route to academic success: navigating the phases of self-regulation in secondary education
 
P
 
Q
 
R
 
S
Sanabria Jiménez Mercedes: Subtle networks through gentle actions with the school learning Community

 

 

 

CALL FOR PUBLICATION

CONVOCATORIA

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Language

  • English
  • Español
  • Português

Make a Submission

Make a Submission

Latest publications

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Keywords

acceso

Evaluation forms

EVALUATION FORMS

CONTRIBUTION TEMPLATES

AFFIDAVIT OF AUTHORSHIP

CURRICULUM VITAE

QR -ACKNOWLEDGMENT OF ACCEPTANCE OF CONTRIBUTIONS/ARTICLES

QR -ACKNOWLEDGMENT OF REFEREEING TO REVIEWERS

Indexing-Indization and Repositories

REPAEC adheres to the San Francisco Declaration on Research Assessment, DORA

                      Dora      

 

Google Académico

Redes Sociales

               

Convenios con:

Developed By

Open Journal Systems

                                                                                    

                                                                                                    LICENCIA                                   

                                                                 Licencia Creative Commons Atribucion 4.0 Internacional

                                                                                                          ISSN-e: 3073-0422                                                                                                                                                                                                                              

                                                                                      

                                               dirección de polinorte

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.